Ervaringen accreditatie
In alle sectoren van de zorg gaan bestuurders op voor de NVZD-accreditatie. Wat zijn hun beweegredenen om dit te doen? Wat zijn hun ervaringen met het accreditatietraject? En wat levert het ze op? Lees de ervaringen van geaccrediteerde zorgbestuurders.

Bertine Lahuis, voorzitter van de raad van bestuur Radboudumc in Nijmegen "(Her)accreditatie betekent ook het goede voorbeeld geven." Lees meer >

Han Hendrikse, bestuurder bij stichting Amaliazorg en oud-bestuurslid NVZD: "Het is goed van tijd tot tijd een spiegel voorgehouden te krijgen." Lees meer >

Christianne Lennards, lid raad van bestuur van het Amphia Ziekenhuis: "Het accreditatietraject heeft me nieuwe inzichten gegeven met betrekking tot mijn eigen handelen en mijn visie op de koers voor de zorg verbreed." Lees meer >

Helen Mertens, voorzitter van de raad van bestuur van het Maastricht UMC+: "Het accreditatietraject van de NVZD heeft mij veel gebracht. Ik had ook geen enkele twijfel om daaraan mee te doen." Lees meer >

Fred Pijls, bestuurder van GGz Breburg, bestuurslid van de NVZD en voorzitter van de NVZD-kwaliteitscommissie: “Een van de concrete uitkomsten van het accreditatietraject is dat ik een bestuursstage heb gedaan bij de gemeente Tilburg.” Lees meer >
